حامیان مالی و نمایشگاهی




مزایای حضور حامیان در همایش هفدهم

  • شرکت پمکو به عنوان برگزارکننده این همایش، بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین ارائه دهنده خدمات مدیریت دارایی‌های فیزیکی در ایران است و بزرگترین پروژه‌های مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنایع نفت، نیرو، فلزات و سایر صنایع را در رزومه خود دارد.
  • در بیش از 300 کلید واژه اصلی حوزه مدیریت دارایی سایت پمکو در صدر جستجو است و حامیان مدیریت دارایی در سایت و شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوند.
  • سالانه بیش از 60 دوره آموزشی در سازمان‌های صنعتی برگزار می‌شود که مخاطب آن مدیران، تصمیم‌گیرندگان و کارشناسان ارشد هستند. حضور و معرفی حامی در جزوه‌ها و اسلایدها به معنای دسترسی به مشتریان بالقوه در یک محیط ایده آل است.
  • بیشترین تعداد کتاب چاپ شده در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی متعلق به پمکو است که می‌تواند برای حامیان مالی، یک فعالیت برندینگ ماندگار باشد.
  • هفده سال برگزاری همایش مدیریت دارایی‌های فیزیکی توسط پمکو در کنار نمایشگاه جانبی فرصت عالی برای برندینگ مجموعه‌هایی است که مدیران صنایع را در لیست مشتریان خود دارند.
  • تبلیغات همایش و آموزش شرکت پمکو به دلیل سال‌ها استمرار در اطلاع رسانی، شامل ارسال چند هزار فکس، ایمیل، پیامک و شبکه‌های اجتماعی می‌شود که حامیان مدیریت دارایی‌های فیزیکی در همه آن‌ها دیده خواهند شد.
  • شرکت پمکو از معدود شرکت‌های دارای گرید یک مدیریت دارایی‌های فیزیکی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و هر ساله در همایش، پنل تخصصی این حوزه برگزار می‌شود.
  • شرکت محترم توانیر با همکاری با همایش هفدهم برای تمام شرکت‌های توزیع برق و با هدف گسترش فرهنگ مدیریت دارایی‌های فیزیکی برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است و پیشبینی استقبال وسیع صنعت برق با حمایت شرکت توانیر وجود دارد.

نمایشگاه جانبی همایش هفدهم

طی دو روز برگزاری همایش، بسیاری از ارائه‌دهنگان خدمات و محصولات مرتبط با موضوع همایش، در نمایشگاه جانبی همایش غرفه خواهند داشت:
  • فروشندگان نرم افزار
  • نمایندگی‌های نرم افزار
  • شرکت‌های مشاور خدمات مدیریت
  • آموزشگاه‌ها
  • فروشند‌گان قطعات و تجهیزات
  • ارائه دهندگان خدمات بازرسی فنی
  • آزمایشگاه‌های روغن و پایش وضعیت
  • پیمانکاران فنی و مهندسی ناظر

حامیان مالی و نمایشگاهی همایش تا کنون:


https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitled-1ddddd.jpg

شرکت پیشگامان فن اندیش

شرکت پیشگامان فن اندیش تهران یکی از پیشتازان عرصه ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه ساخت، نصب و راه اندازی، نگهداری و تعمیرات و بهره برداری تاسیسات و تجهیزات واحد‏های صنعتی و غیر صنعتی، با همکاری مستقیم بیش از ۲۰۰۰ نفر پرسنل متخصص می‏باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitvvvdled-1.jpg

شرکت داده پردازان احداث

شرکت داده پردازان احداث در زمینه تولید، پیاده‌سازی و ارایه راه حل‌های حرفه‌ای نرم‌افزاری با پشتوانه ۲۰ سال حضور پیوسته و کسب تجربه در مختصات سازمانی و صنعتی فعالیت می‌کند. ارایه نرم افزارهای آماده استقرار پرکاش ( نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات)، اورنگ (نرم افزار مدیریت مکانیزه اسناد فنی) و نرم افزار مدیریت انرژی از خدمات این شرکت است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlcxvxcvced-1.jpg

شرکت دانا سیستم کیش

شرکت دانش بنیان دانا سیستم در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و بصورت تخصصی در زمینه پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) فعالیت می‌کند. تجربه و تخصص بالای کارشناسان و مدیران شرکت ظرفیتی فراهم کرده که پیاده‌سازی این سیستم‌ها بطور قابل ملاحظه‌ای کم هزینه و با سرعت بسیار بالایی انجام شود.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Ucccccntitled-1.jpg

شرکت صنعت آموز نوین پارسی

شــرکت صنعــت آمــوز نویــن پارســی (پارســی تــک) بــا بیــش از ۴۰ ســال ســابقه و تجربــه در زمینــه پایــش ماشــین آلات دوار و تامین بــه روزتریــن تکنولوژی‌هــا وتجهیــزات، افتخــار ارائــه خدمــات بــه صنایــع کشــور را دارد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitled-cccc1.jpg

شرکت آزمون های غیر مخرب پیشرفته

شرکت تجهیزات آزمونهای غیر مخرب پیشــرفته از سال ۱۳۸۲ به عنوان ارائه کننده تجهیزات تست‌های غیر مخرب و بازرسی فنی، تجهیزات پایش وضعیت و نگهداری پیشگیرانه و تجهیزات آزمایشگاهی و آنالایزرهای صنعتی فعالیت می‌نماید.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlevvcvd-1.jpg

شرکت توان کاونت

برای نخستین بار در کشور و در سال ۱۳۷۶ ، شرکت ” توان کاو ” برای اجرای برنامه های مراقبت وضعیت از ماشین آلات و تجهیزات صنایع مختلف اقدام به تجهیز و تاسیس آزمایشگاه پیشرفته آنالیز روغن نمود . این شرکت در سال ۱۳۸۶ در راستای ایجاد بهبود در نحوه اجرای فعالیت‌ها و عملیات و پروژه‌های آنالیز روغن از طریق بهینه‌سازی ساختار و سازمان با نام ”توان کاو نت” به تلاش و کار در این زمینه ادامه داده است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlcvfgbed-1.jpg

شرکت کیمیا کارسان

شرکت کیمیاکارسان مفتخر است تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه تهیه انواع چسب‌های صنعتی، گریس، روغن و روانسازهای تخصصي با مارک‌های تجاری مشهور دنیا جهت استفاده صنایع کشور نامی ماندگار در این بازار پر رقابت از خود به جای بگذارد .

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/vcvv-1.jpg

شرکت انتقال فن غرب

شرکت بین المللی انتقال فن غرب (IWTT) یکی از با تجربه‌ترین تامین‌کنندگان و سازندگان تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، فولاد، مس و سایر صنایع زیر بنایی کشور و همچنین ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی در این حوزه است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitled-1-1.jpg

شرکت نت پارسه

نرم افزار نت پارسه حاصل سال‌ها تجربه در پیاده‌سازی CMMS هاست و تمامی نیازمند‌های حوزه نگهداری و تعمیرات را برطرف ساخته و مدیریت تجهیزات را قادر می‌سازد تا روند بهبود کیفیت تعمیرات تجهیزات و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات را به صورت قابل لمس مشاهده نماید.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitccccled-1.jpg

شرکت اندیشه پردازان سرامد

شرکت اندیشه پردازان سرآمد (APS) در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و جزو اولین شرکت‌هایی است که به طراحی، تولید و استقرار نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات CMMS/EAM با فناوری و دانش بومی سازی شده ایرانی و به صورت تماما داخلی، با اتکا بر استعداد و توانمندی متخصصین خود پرداخته است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Unccctitled-1.jpg

شرکت کسری

شرکت مشاورین پوشش‌های صنعتی کسری با برخورداری از تجارب کاری موفق، مدیران و کارشناسان مجرب، یکی از پیشروان صنعت پوشش‌های ضدخوردگی در ایران است و هم اکنون پس از انجام ده‌ها پروژه‌ی موفق و درخشان در صنایع کشورمان با پشتیبانی فنی معتبر‌ترین شرکت‌های اروپایی ارائه‌دهنده بهترین خدمات در زمینه پوشش های ضداسید و قلیا در ایران می‌باشد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitvcvcled-1.jpg

شرکت ماندگار تجارت شریف

شرکت ماندگار تجارت شریف نماینده رسمی و انحصاری سپارفیلتر آلمان، در ایران به شمار می‌آید که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت همواره دو عنصر اصلی شرکت از آغاز فعالیت تا بدین جا به شمار می‌‌‌رود.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlvcxvcxed-1.jpg

گروه مهندسین مشاور ایتسن

گروه مهندسین مشاور ایتسن در سال ۱۳۵۶ به عنوان اولین گروه مهندس مشاور صنعتی در بخش خصوصی کشور تاسیس شد. اساس موفقیت ایتسن طی دهه‌های گذشته، توانایی در درک و تحلیل درست نیازهای آینده صنایع، شناخت تکنولوژی های روز دنیا و ارائه طراحی مناسب بوده است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlevbcbd-1.jpg

شرکت مهندسی ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی محصولات نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه یک دهه فعالیت ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی و بازگانی، مدیریت نگهداری و تعمیرات، نرم افزار مدیریت تعمیرگاه ، نرم افزار خدمات پس از فروش، حمل و نقل و نرم افزارهای زیرساخت قدرتمند مانند گزارش ساز و داشبورد ساز مدیریتی ساینا می‌باشد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Unvffdbdtitled-1.jpg

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه افتخار نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت چینی زوم لاین با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات عمرانی، صنعتی، کشاورزی و تجهیزات انبارداری را دارد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/download.png

شرکت صنعتی هنکل ایران

شركت هنكل در سال ۱۸۷۶ توسط فریتز هنكل در شهر آخن تاسیس شد. در حال حاضر، هنكل یكی از صاحب نام تـرین تولید كنندگان انواع چسب های عمـومی و مصـرفی، مواد شیمیـایی و صنعتی و نیز مواد شوینده و بهـداشتی محسـوب می‌گردد. شركت صنعتی هنكل ایران نیز بیش از سه دهه پیش فعالیت تولیدی خود را در كارخانه واقع در شهر صنعتی البرز و واردات و پخش دیگر محصولات را از طریق دفتر تهران آغاز نموده است.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlevc-vcbd-1.jpg

شرکت بهره برداری و مدیریت پتروپارس

همزمان با کشف میدان گازی عظیم پارس جنوبی در خلیج فارس، انديشه تاسيس شرکتی ايرانی به منظور آغاز بهره‎ برداری از منابع خدادادی و انتقال دانش فنی و مدیریت طرح و پروژه‌های بزرگ نفت و گاز کشور شکل گرفت و در هفتم بهمن ۱۳۷۶ شمسی (۱۹۹۸ ميلادی) شرکت پتروپارس لیمیتد تاسیس شد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitlecxvd-1.jpg

شرکت داده پردازان دوران

گروه دوران یکی از موفق‌ترین مجموعه شرکت‌های کامپیوتری می‌باشد، که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده است. این گروه که بیش از دو دهه از تاسیس آن می‌گذرد، فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و ارائه نرم افزارها، تجهیزات و خدمات تخصصی در چارچوب ۶ گروه Security ،Software Licensing & Hardware Equipment ،Network ،VoIP ،Portal ،ERP دارد.

https://ipamc.org/wp-content/uploads/2021/12/Untitvcbgled-1.jpg

شرکت فناوران یکتا

شرکت حامی فن آوران یکتا در سال ۱۳۷۹ با پشتوانه ۱۰ ساله مدیریت و کارکنان آن در زمینه خدمات فنی دستگاه‌های متال آنالایزر ، اسپکترومتر (کوانتومتر) ثابت و پرتابل با هدف گسترش فعالیت و ارائه ایده و دستگاه‌ها و تکنولوژی جدید تأسیس گردید.